2015. május 4., hétfő

Töretlenül előre OuO

Sziasztok csipetek ! Már nagyon hiányoltalak benneteket ebben az elmúlt három hétben ami nem volt semmi ! Köszönöm nektek a sok biztatást és kedves szót amit tőletek kaptam ,

minden egyes kis komment hihetetlenül jólesett. Mint tudjátok először az ösztöndíjas interjún voltam túl , majd a nyelvvizsga várt rám. Nagyon féltem mert az elején úgy volt hogy ezen múlik minden , ettől függ a következő ösztöndíjam , de mint kiderült nem feltétlen. Szóval ugyan egy csatát elveszettem de a háborút még nem ! Remélem most már elhiszitek hogy én is csak emberből vagyok mint ti. Esünk kelünk ez a lényeg. A dolog ott dől el hogy eldöntjük magunkban fel akarunk-e kelni. Járni is így tanultunk miért lenne ez más. Persze amikor kicsik vagyunk nem vesszük fel a kudarcokat , így felállni is könnyebb. Amit felnőtt fejjel meg kell tanulnunk az, hogy ha egy ajtó bezárul , valahol  nyílik egy új . Az interjún boldog voltam , és nem féltem , csak az járt a fejemben hogy amit csinálok az jó , és élvezem. Péntek este is próbáltam magam nyugtatgatni ,hogy minden sikerülni fog , aludni egy percet sem aludtam aznap , reggel pedig ugyan jó lábbal keltem , de túlságosan izgultam. A vizsga előtt már levegőt is alig kaptam , ami nekem is furcsa volt mivel stressz helyzetekben általában jól teljesítek. Most viszont túl sok mindent éreztem a vállamon , és túl nagy volt a nyomás. Mindezek ellenére megpróbáltam. Ezt a szintű vizsgát 2-3 év tanulás után ajánlják , én eddig csak 8 hónapot tanultam , és persze ez nem azt jelenti ,hogy nem lehet megcsinálni , de nagyon nehéz. Én a hallgatós részről és az olvasósról is csak 4-4 ponttal maradtam le ami olyan 92%-os eredmény. Persze összetörtem mikor láttam hogy nem mentem át , ezt nem tagadom. Mielőtt bementem Yang annyit mondott hogy ez egy út , és még van sok sok ...csak meg kell keresni őket ha ez nem jön össze. Mikor kijöttem a teremből elveszve éreztem magam mert nem tudtam hogy most akkor mi is lesz velem , és hogy mit is jelent ez az egész , mik a következmények ? Nem merülök bele a részletek kifejtésébe , hogy hogyan derült ki ,hogy nincs itt a világ vége mert nagyon hosszú és bonyolult. A lényeg hogy még izguljunk hogy az ösztöndíj meglegyen , és az iskola kiadja a befogadó levelet , és onnantól semmi gond. :) Amit most tanultam hogy megijedni nem jó dolog , ugyanis amíg nem tudjuk elfogadni jelen helyzetünket , nem is tudunk tovább menni , remélem, és hiszem ,hogy ilyenkor az élet tesztel minket , és ha igenis elakarunk érni a céljainkig , akkor újra neki vágunk az út keresésének .. ha nem , akkor pedig meg sem érdemeljük , hogy eljussunk odáig. Nem az a baj ha valami nem sikerül , hanem ha meg sem próbáljuk helyrehozni. Persze hogy izgulok , még most is , mert nem szeretnék "hazamenni" ( tudjátok hogy értem ) , hanem szeretnék a végére jutni annak amit elkezdtem , és neki vágni a 4 évnek , itt a világ másik csücskén. Fontos megjegyezni ..talán a legfontosabb , egyedül bármit elérhetsz , de ha van egy családod aki mindenben támogat , még annál is többet. Szóval most várunk , papírokat intézünk , és nagyon remélem hogy hamarosan minden kitisztul és újra stressz mentes lesz. Köszönöm a türelmeteket , most már igyekszem itt lenni , de persze folyamatosan végzem iskolai teendőimet is. Jövő hétfőn megírjuk az utolsó kis tesztet 2 leckéből , majd a final prezentáció , ( beszélős ) és aztán a szemeszter záró vizsga...van még dolog bőven de most már vagyok. 


De ugye azért szabadidő is kell , így vasárnap hogy kicsit kiszellőzzön a fejem , Yang elvitt egy kis robogó túrára. Kivételesen most fordított felállásban mentünk , ugyanis Yang fotózott nektek , én pedig vezettem a kicsi sco"-t ( robogó ) . Meg kell mondjam csodákat tesz az emberrel ha elszabadul otthonról. Taiwan minden szeglete izgalmas , de az igazi szépsége olyan helyeken mutatkozik meg , ami nincs dugig turistákkal , vagy zsúfolt épületekkel. 

Chiayi határa


Egy kis templom , itt már jártam egyszer este , egy szép hídon lehet eljutni a templomig , és éjszaka a híd fénye a nádast ami alatta van , úgy világítja meg mintha az fluoreszkálna , mint az effekt az Avatar-ban :D gyönyörű.


Ez már Tainan Baihé ( fehér folyó ) tartomány. Ugyan folyóhoz nem sok köze van , de rengeteg a vízililiom farm. Tudtátok hogy a vízililiomnak a magját fogyasztják ? Azért vannak itt ilyen liliom telepek.


Kicsit esőre állt ...de persze nem esett. Apropó 2 tájfun is van a közelünkben jelenleg , így lehet hogy a héten lesz valami action .


Csodaszép rizsföldek..annyira fel tudja tölteni ez a látvány az embert.



Hoho , emlékeztek pár hete kiraktam egy képet hogy egy sas keresztezte a képem , na most Yangnak is sikerült egy ilyet fotóznia :D ( pici fekete pont a kép közepén ) 


Itt egy bimbó ...júniusban fognak nyílni a vízililiomok , így evidens, hogy vissza látogatunk megnézni őket.



Ilyennel van tele ez a vidék , el sem tudom képzelni milyen szép lesz ez júniusban.


(Ez a kép a netről van ) De olyan szép.


Van még valami , ami még ugyan messze van , de ha minden rendben lezajlott , nyáron van két terv , ami majd eldől hogy melyik , amolyan közös szülinapi aji..és ha minden összejön akkor , erről lesznek vlogok majd a csatornán , de ez még a jövő zenéje ..viszont súgok picit" Mára ennyit , és hétvégén már újból lesz időnk menni ide -oda , így jövő héten már rendesen tudok írni nektek. Pusza csipetek OuO

 1)


2)


1 megjegyzés:

  1. Remélem megkapod az ösztöndíjat. Az utolsó képek a tervezett nyári utazás?

    VálaszTörlés