2015. december 30., szerda

Blogmas

Sziasztok csipetek. Jó rég volt hogy itt a blogon olvashattatok a történésekről , és persze mindennek oka is volt. A nyaram nagyon stresszesre sikerült nem volt biztos a maradásom persze erről nem
szívesen beszéltem. Ezek miatt nem is nagyon volt kedvem írni teljesen kizökkentem. Az egy éves kínai nyelvtanulásom is véget ért , és nem volt következő lépés. De persze nagyon szerettem volna Yang miatt (miattunk) maradni. Szóba jött a munka de persze egyetemi diplomám még nem volt , így nehéz lett volna normális állást találni , amihez új vízumot is adnak. Nem részletezem de csodák folytán odáig sodródtam hogy kiderült hogy bejutottam az itteni egyetemre, és újabb csodák folytán el is kezdhettem a tanulást. Miközben örültem hogy maradhatok , kissé depressziós voltam a sok változás miatt , nehezen tudtam túllendülni a dolgokon amik percről percre változtak. Féltem is hogy milyen nehézségek állnak előttem ezzel az egész egyetemes dologgal kapcsolatban. Minden új volt és ezt még az is tetézte hogy nem Magyarországon vagyok. Meg kell mondjam félelmetes érzés volt belevágni ezekbe a dolgokba. Amikor minden kezdett elrendeződni , láttam hogy az idő beosztásom lesz a másik ami az írást akadályozni fogja. Míg a nyelvi centrumban minden nap csak délig voltam és a péntekem szabad volt , arany életet éltem, viszont az egyetem egész más falat. Reggeltől estig bent kell lennem a legtöbb nap, vizsgák vannak , és sok házi feladat amikkel időre kész kell lenni. Szerencsére minden nagyon jól megy az órákat értem , és mindenki segítőkész. Az oldalra nem szívesen gondoltam , mert arra az időszakra emlékeztet amikor abbahagytam. Már több mint másfél éve hagytam ott Magyarországot. A kezdeti izgalmak után itt is csak megy az élet mint otthon, többek között ez volt a másik dolog ami miatt nehéz volt folytatni , mert nem tudtam volna miről írni nektek. Mindennap felkelek , iskolába megyek , hazajövök , tanulok , hétvégente tanítok , vasárnap meg örülök hogy élek , és kezdődik minden előröl. Néha a facebook-os oldalra is alig van időm egy két dolgot kitenni. De mostanában olyan sokan kérdeztétek hogy abba hagytam-e az oldalt , vagy hogy mikor lesz új bejegyzés, hogy úgy döntöttem akkor most karácsony alkalmából igyekszem írogatni. Természetesen a föntiekben említett dolgok miatt ez nem lesz olyan rendszeres mint régen. 

Na de, előző héten volt karácsony , és bár megint nem otthon, de elmesélném mi hogyan töltöttük :)

Idén kicsit több karácsonyi hanglatom volt mint tavaly , mondjuk hogy hozzászoktam hogy nem otthon vagyok ilyenkor. Persze így is nehéz de most valahogy jobban viseltem. Több dolog is van ami miatt izgatottak vagyunk de ezt majd egy másik bejegyzésben :)

Szóval karácsony este a családdal skypeoztunk mint tavaly is, jól éreztük magunkat szerencsére a csomag amit küldtem haza az is megérkezett még jóval előtte. Yang aznap nem jött át viszont segített rendelni nekem egy nagy pizzát. Úgy éjfél körül kezdtük az ünneplést itteni idő szerint :) Sajnos amit otthonról küldtek meglepiket, csak másnap érkezett meg. Másnap Yang vitt egy titkos karácsonyi vacsorása mint úgy tavaly. Mikor megérkezett a kezében volt három nagy csomag :D Huhúú karácsony másnapjára ideértek az otthoni ajándékok is !

A pizza és a karácsonyi manikűr amivel 2 órát szenvedtem :D

 

A csomagokat letettük , mert volt asztal foglalásunk így nem akartuk a csomikat a vacsora előtt kibontani. Én szokás szerint nem tudtam hova megyünk de a tavalyi is szuper meglepetés volt (itt olvashatjátok el a tavalyi bejegyzést ) : ITT OLVASHATOD A 2014-ES BEJEGYZÉST.

Aznap este egész hideg volt ami hozzáadott a hangulathoz mivel karácsony este is 29 fok volt :D Mikor megérkeztünk egy nagyon szép szálloda várt , aminek az éttermében vacsoráztunk. Svédasztalos volt így hála égnek európai nyamiságok is voltak ( persze Yang direkt azért foglalta ide. )  

A lobby egy szép nagy karácsonyfával , és óriási csillárokkal.


Az étterem a jobb oldalon volt , és szerintem olasz vagy francia lehetett..
 Gömbselfie.


A hely nem volt túl nagy ami nagyon hangulatossá tette , voltak de nem zavaróan sokan. 
Voltak ázsia ételek is de persze kit érdekel , ha lehet valami európait is enni :D 


Aznap különleges karácsonyi menüjük volt, haattalmass egybe pulykával , amit nekem azonnal ki kellett próbálnom !
 Amikor odamentem hogy kérjek a husiból , mondom a fickónak aki szeleteli ( mert hogy áll ott egy fickó aki vágja meg osztja a pulykát annak aki kér ) na szóval megyek oda nagy vidáman és mondom kérnék egy szeletkét OuO ~ Erre oda ad egy hatalmas mócsingot ami előre le volt vágva a deszka szélére , én meg gondoltam az valami nyesedék és azért van ott meg sem fordult a fejemben hogy azt adja oda....are you serious?! ...


Tudni kell hogy itt mindent szőröstül bőröstül esznek , én meg nem tudom egyszerűen megenni csak a fehér husit...úgyhogy tök ciki volt mert ahogy a fickó rátette a tányéromra , vághattam egy igen fura fejet XD aztán mentem Yangért hogy simítsa el ezt a dolgot XD 

Na aztán kaptam fehér husit is a mejje kásásjából :3 Szép az élet* 
A sütőtök krémlevesük viszont nagyon fini volt abból kétszer is ettem.
Yang természetesen minden egymáshoz nem illő ételből felpakolt :D

Van itt minden rák , stake , sushi , tészta :D


Én az áfonyás fahéjas szószért odavoltam amit a pulykához lehetett kérni- annyira karácsonyi hanglatom lett, nagyon jól éreztem/tünk magunkat , beszélgettünk , ettünk, nevetünk.
Aztán több forduló után jöhetett a desszert :) 


Itt is van ám minden , sajttorta , kókusz zselé , áfonyás joghurt , puding, sárga dinnye stb.


Aztán zárásig ettünk magunkat így be kellett fejeznünk :)  

Yang angol úriembert játszik. :3


Aztán még egy pár kép , és indultunk haza. Karácsony itt Taiwanon nem ünnepnap rendesen van iskola  és dolgozni kell menni , szóval a nap végére jól elfáradtunk. Mi 25.-én ünnepeltünk de mivel én szombatonként tanítok így másnap fel kellett kelni :) 


Otthon felhívtuk a családot skype-on , mert a csomagokat vacsi után bontottuk ki:) Kaptunk sok sok finomságot , én kaptam nagyon cuki dolgokat és nagyon jól éreztük magunkat~
Mochi eper házat kapott karácsonyra meg banán chipset ami a kedvence. 


 

Másnap este voltunk még egy újonnan nyílt koreai kávézóban ami a házam melletti sarkon van. 
Yang banános gofrit rendelt levendulás bubbi milktea-vel.


 Én pedig áfonyás smoothie-t , áfonyás joghurtos gofrival :) 
Szombat esti lazítás.

 

nom nom nom ...~  


Remélem nektek is jól telt a karácsony, és előre is Boldog Újévet! 
nekem jövőhéten kezdődnek a szemeszter záró vizsgáim és utána itt Taiwanon is elkezdődik a téli szünet és a kínai újév , amikor is három hét szünetünk lesz. Tervezünk utazni valahova de még nem teljesen kristályosodott ki a terv :) Akkor mindenféle képen lesz időm írni nektek. Chu Chu Husok ! :) 



2 megjegyzés:

  1. Szép helyen jártatok nagyon jo képek lettek cukik vagytok a blog is szép lett csak igy tovább a blogolással mert szuper lett

    VálaszTörlés
  2. Köszönjük örülök hogy tetszett , ha az időm engedi mindenképp írok még :) Boldog újévet !

    VálaszTörlés