2015. január 18., vasárnap

Bowling és Naruto

Sziasztok csipetek ! :) A hétvége elég mozgalmasan telt , mivel mindkét nap csináltunk programot. Pénteken Yang átjött és vacsorára dumplingot ettünk egy közeli helyen. Ezután bementünk az élszakai piacra hogy körbenézzünk ( Yangnak keresünk bakancsot , amit esetlegesen fel tud venni ha hazautazunk ) Persze én is nézelődtem , és találtam magamnak olyan kis fülbevalót amilyet már régóta kerestem , valamint egy sálat amivel már évek óta szemezek de sosem vettem eddig. Aztán nassoltunk egy kicsit miközben tovább nézelődtünk , és mivel eprek vettek körül mi mást ehettem volna mint a kedvencemet a cukormázas karamellizást epret Qu Q Ezután tovább folytattuk a bakancs utáni kutatást , de nem volt eredményes , legalább is abban a pár boltban ahol jártunk kinézetre bakancsot árultak , olyat amilyet kerestünk de a talpa nagyon vékony volt szóval a funkcióját nem tudta volna ellátni így még kutatunk. 


 Az éjszakai piac 


Eprek minden mennyiségben 
OwO


A cukormázas eper , és mini paradicsomok a bal oldalt.
Olyat még sosem kóstoltam , valahogy az olyan fura OmO cukormázas koktél paradicsom.
Elszaladt velük a ló. :D


Ezek után pihenni tértünk. Másnapra azt terveztük hogy leutazunk Tainan-ba ( megint ) csak most magunktól és megnézzük a Naruto filmek utolsó részét ami Yang szívének oly kedves ( Yang Naruto fan , bár a moziban ez a megállapításom megdőlt de erről majd később :DD ) 
Viszont Yang anyukája írt hogy szombaton ő átutazna az élettársához , a nővérét meg behívták dolgozni így a lányok egyedül lennének.  Szóval Yang kitalálta hogy akkor menjünk közösen Bowling-ozni . Chiayi városban csak egy hely van ahol lehet játszani. Meg reggeliztünk a 7-11-ben ahol beváltottam a vásárlásaim után kapott matricákat egy nagyon cuki bögrére. 


A gyerekeknek persze titok volt így amikor megérkeztünk nagyon megörültek, Kaptunk cipőt saját kis teret ahol játszhatunk , rendeltünk innivalót meg sült krumplit és szórakoztunk :D
Talán egyszer játszottam életemben amikor 10 éves lehettem , de ahhoz képest sok szép találatom lett . A gyerekeknek persze segítettünk de a nagyobbik lány is ráérzett a lényegére , és a végén a kisebbik is egyedül ( lökte ) a golyót :D


A lányok :) Mindenki nagyon élvezte , tényleg rengeteget nevettünk :D
2x10 menetet játszottunk és a végére mindenki jól elfáradt .


Az erőművész :D


Mikor kijátszottuk magunkat elindultunk vásárolni , mivel otthon már nem volt senki , ezért én főztem a vacsit amihez kellett egy két dolog. Krumplipüré volt kaliforniai paprika salival , oregánós oliva olajos csirke mell , és egy jóóó nagy adag bundás kenyér. A lányok már a bevásárló központ felé menet elaludtak :D
 ( ezt apukámnak fotóztam , haha találtam egy Nikon üzletet ! ) 


Otthon mindenki kidőlt a tévé elé , én meg nekiálltam főzni ..viszont krumplipucolás közben a hámozó túlszaladt és bele hámozott az ujjamba OmO ...Ily hősiesen sérülést még nem viseltem , vért és izzadságot nem kímélve dolgoztam tovább ...de aztán úgy kapaszkodtam minden darab krumpliba nehogy megint kicsusszanjon a kezeim közül OuO .. A vacsora végül elkészült és már alig vártuk hogy együnk , gyorsan be is termeltünk mindent. Aztán elmentem lefürödni mert nagyon elfáradtam én is. Yang mondta hogy lehet vissza kéne mennünk hozzám , mert a Tainan-i utazás vasárnapra napolódott , viszont a vonatállomás hozzám közelebb van. Szóval miután Yang is össze szedte magát , és a nővére is hazaért , átjöttünk hozzám aludni. Másnap 9:50 kor indult a vonat , és az út ismét kellemes volt , megint bambultam ki az ablakon , mert a tegnapi események miatt még mindig fáradt voltam kicsit .  A közepesen gyors vonatra vettünk jegyet , így volt időnk reggelit venni az indulásig , és ülőhelyünk is volt a vonaton. 

Várjuk a vonatot :) ( ez meg a sál amit már évek óta kinéztem magamnak :) 


A vonatunk :) 

A vonaton bekaptunk pár falatot , Yang sushi-t evett , nagy tekercseset , én pedig megkóstoltam az epres joghurtot ..amin később vettem észre hogy 1% epertartalommal rendelkezik ...( Yang megnyugtatott hogy szerinte a többi 99% az joghurt vagy víz , biztos nem cukor vagy tartósítószer vagy adalék anyag .. XD )  


Suhanunk Tainan felé , az út nem volt hosszú 10:45 re már ott is voltunk.


Aztán mikor megérkeztünk , az állomástól a moziig sétáltunk , ami nem volt olyan messze.
Szóval mondtam ugye hogy Yang nagy Naruto fan :D elolvasta az összes mangát megnézte az eddigi filmeket stb. Amikor 12 voltam talán akkor jött be a Naruto Magyarországra , és animés korszakom egyik kedvence volt , de mivel nagyon kevést rész adtak le nálunk , ezért a folytonos ismétlések miatt abbahagytam. Pár mangát is megvettem , de aztán kinőttem . Viszont itt ázsiában már 16 éve megy a sorozat , és az összes kötet megvehető , így ha valakinek azt mondod Naruto , az tudja miről beszélsz.  A film természetesen japánul ment , kínai felirattal , de így is érettem a lényeget , és meglepődtem hogy ahhoz képest amit vártam milyen jó volt. Már nagyon régóta nem néztem animét , több mint 4 -5 éve szerintem , de ez igazán tetszett. Ült mellettünk egy fickó olyan 45 körül lehetett , és olyanokat nevetett , meg magyarázott magában" hangosan hogy elgondolkodtam hogy ehhez képest Yangnak még van hova fejlődni ( nem fejlődni :D ) Ezen jót nevettünk a film után , Yang mondta hogy na ez igazi Otaku" ( 0 élet 100% anime) :D 

 

Aztán a mozi után tovább indultunk , hogy kicsit körbenézünk a közeli helyeken.
Nem messze a mozitól volt egy több mint 100 éves bevásárló központ amit egy japán család épített az 1900-as években . Tainan amúgy az egyik legrégebbi város Taiwanon , így sok a spanyolok , és hollandok által épített európai stílusú ház , majd amikor a japánok is Taiwanon székeltek ők is hagytak hátra különböző épületeket. Szóval úgy döntöttünk ezt megnézzük. 



A bejutáshoz sorba kell állni mert ugyan 6 szintes az épület odabent nagyon pici :) 
Sajnos fotózni nem lehet , de képzeljetek el sok sok drága kézműves meg kreatív kis standot , ahol horror összegekért lehet apró ajándékokat venni..nem valami pénztárca barát hely.


Ilyen dolgokat lehet bent kapni , full extrás , díszdobozos tea 15.000 Ft :D
Ez tipikusan az a hely volt ahol egy kulcstartót sem engedhetsz meg magadnak :D


Viszont minden szépen , és igényesen volt csomagolva , és tálalva.
Az épületet a II. világháborúban az amerikaiak bombázták , így bizonyos részeket felújítottak , de a régi kinézetet igyekeztek megtartani.


Ezután egy kis vásárba tévedtünk ahol mindenféle divatüzlet , meg bizsu meg ami szem szájnak ingere megtalálható , voltak kajás standok is, és bár tetszett pár dolog végül itt sem vettünk semmit..és mivel már 4 óra körül járt az idő ideje volt hazaindulni. Az állomáson megvettük a jegyeket , és Yang talált magának egy" sushi take away "boltot az állomáson ahol megvette az ebéd/ vacsoráját.
Ezek után még vártunk kicsit és már jött is a vonat amivel hazamentünk. 


Ugyan sok mindent csináltunk most hétvégén kicsit elfáradtunk  , de nagyon élveztük.
Remélem nektek is jól telt a hétvégétek ~ chu chu husok. OuO 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése