2015. február 2., hétfő

Meghalt a gépem :3 ohh mégsem !


Sziasztok husik a mai bejegyzést rövidre fogom ugyanis a laptopon beadta a kulcsot , csak idő kérdése volt mivel az előző javításnál mondták hogy olyan 180 napig fogja bírni , hát ezek szerint ez ma volt :D pont mikor leülnék bejegyzést írni .... Először is szeretném megköszönni a türelmeteket , ma sikeresen letettem az utolsó részét is a vizsgáimnak és minden nagyon jól ment :) ma meg is nézhettem a tegnapi prezentációm eredményét 92% lett , a többiről pontos adatot csak holnap tudok majd meg :)) így telefonról kicsit nehéz pötyögtetni a betűket ezért ez csak egy mini helyzet jelentés lesz , de ígérem a következő napokról részletesen a facebook oldalon olvashattok majd apró mozzanatokat , mivel péntek már a nyakunkon van !!!! Hétvégén óriási bevásárlást tartottunk hogy legyen mit vinni az otthoniaknak , nyalànkságok meg mütyűrök minden mennyiségben ( ezt majd mindenféle képen láthatjátok , mármint amiket vettünk de mivel a gépen voltak a képek megvagyok lőve )  
Amit már az oldalon is láthattatok pár apróság amit magamnak vettem Ouo ...


 Jaj de rossz annyi mindenről akartam írni előző héten volt a 4.-ik évfordulónk , voltunk vacsorázni meg sütizni is , de az igazi ajándék az utazás , és egy meglepi is lesz Yangnak , de ha már otthon leszünk ott lesz otthoni gépem , és ezt mindenféle képen megírom majd , valamint mondtam hogy csinálok majd vlogot a hazaútról is :3 már nagyon izgulok a péntek miatt , majdnem kész vagyunk a bepakolással , már csak pár dolog kell ...2 nap az utazásig ! Ahonnan tudok majd posztolok képet hogy épp hol járunk , mert jó hosszú lesz az út , a gépen meg nincs wifi , de igyekszem ...Szombat reggel 8:45 kor érünk Ferihegyre ..szóval elnézést de mire odajutottam hogy írjak megpurcant a gépem :3 szorítsatok hogy minden rendben legyen a hazaúton , és otthonról majd jelentkezünk bejegyzéssel , addig is a facebook-on tudjátok követni az eseményeket....Na ahogy befejeztem , életre kelt a gép OmO " ?!!


~SZÓVAL MIVEL ÉSZHEZ TÉRT A GÉP FOLYTATOM AKKOR ~

27.-én volt a 4 éves évfordulónk amit azelőtt párnappal egy vacsival ünnepeltünk ~ Yang választott egy nagyon cuki helyet aminek Oasis volt a neve , az ételek nagyon finomak voltak , és az árak is emberiek , valamint a hangulat is nagyon jó volt. Vacsora alatt jókat beszélgettünk , és volt egy nagyon édes kutyus is , ami az étterem kutyája , és állandóan hozzám jött simogatásért..Golden Retriver volt és a kis frizurája olyanra volt nyírva mint ha oroszlán lenne ::D 

Az étterem OuO 


A levessel át lettem verve , ugyanis a kombo menüknél : ital , étel desszert ) a levesről nem írják hogy micsoda..mikor megkaptuk , illatra is és kinézetre is olyan tökös " beütése volt és az íze is olyan tök krémleveses volt...de valami még sem stimmelt és nem tudtam megmondani mi az , egyáltalán nem volt rossz csak nem az a hagyományos sütőtök íz ....meg voltak benne ilyen kis pirosas fehéres csíkocskák...azokat szerencsére kikerültem ..mivel később megtudtam hogy ez is valami herkentyűs étek , és Yang csak annyit kérdezgetett hogy ~ Ok a leves ? Milyen ? Megtudod enni ? ...hát szép :D



 

Yang természetesen tengeri herkentyűs , sajtos ráolvasztós bigyót rendelt amit nagy élvezettel ecsetelt , nagyon ízlett neki mivel nagyon sokfajta különböző " tengeri " dolog volt a ebben fogásban.


Én pedig egy nagyon finom és könnyű pizza" kenyérkét választottam ..tudjátok van az az érzés amikor tökéletesen érzed magad az elfogyasztott mennyiségtől se több , se kevesebb nem kell ..pont jó! Na ezután a vacsi után pont így éreztem magam , tökéletesen. 



A desszert is nagyon finom volt , valami mézes zselé , tejszínes mártással ~ és a kutyus aki állandóan jött kunyerálni :) 


Szóval az egész este szuper volt , és nagyon jó hangulatban telt ..
:) <3 



 Majd a második" ünneplés ami 27.-én tehát tényleg aznap volt azt egy sütizéssel ünnepeltünk~ a cukrászda ahova mentünk nem olyan olcsó , de már sokszor elsuhantunk mellette mivel nincs messze az én lakásomtól ezért végül emellett döntöttünk. A hely nagyon kis hangulatos , bár aznap este elég sokan voltak. 


Én egy Berry-s ( bogyós keverék , sütit választottam ) amiben végül egy fél eper volt ...a képen meg mindenféle szeder , eper , meg áfonya volt feltüntetve , no mindegy..  O3o" Meg egy barackos Oolong teát ami nagyon fini volt ..Yang egy mangós sajttortát választott , British Style Milk Tea-vel. összességében minden nagyon finom volt .. 


Agancs csillár OuO



Ez igazából csak tényleg egy gyors kis szösszenet volt, jelképesen hogy tényleg aznap vagyunk 4 éve együtt , de ahogy bekaptuk a sütit és megiszogattuk az üdítőt már mentünk is haza :) 
Yangnak lesz egy meglepetése majd otthon Magyarországon ..mivel Karácsonykor nagyon kitette szívét lelkét a karácsonyi meglepetés vacsorával , most én is meglepem , mivel ő csak azt tudja, meg mindig azt mondtuk hogy az utazás most egy nagy ajándék kicsit kikapcsolódunk ...Viszont én meglepem egy páros masszázzsal , mivel állandóan panaszkodik hogy itt fáj ott fáj , és ez tényleg egy relaxálós páros kisimulós dolog aminek szerintem nagyon fog örülni. 1 órás csokis masszás , és 20 perc csokis gránátalmás relaxáló fürdő ..O3O 


Mindez előző héten történt , előző előtti hétvégén , ( a vacsora utáni hétvégén )nem csináltunk túl sok mindent , nekem már akkor készülnöm kellett a vizsgákra , örültem egy kis semmittevésnek.
Reggel a Family Markt-ban reggelizünk...
Én valami sajtkrémes kenyérféleséget ettem , meg az egyik kedvenc tejes italomat ittam ami a papaya milk ..Yang anyukája istenien csinálja az eredetit ( a most múlt hétvégén anyukája nem volt otthon de mi is megpróbáltuk és finom lett :) 


Kicsit kiszabadultunk a levegőre és egy fél délutánt a hegyekben lévő parkban töltöttünk , ahová még nyáron kirándultunk egyszer ( olvashattatok róla korábbi bejegyzésekben ) 
Itt nagy részt egy hintaágyban ringatóztunk , vettünk pár nasit a kis éjszakai piacon " ( Taiwan-on minden látványossághoz , kitelepül egy mini piac" ahol mindenféle ennivalót meg innivalót lehet kapni ) Itt fotóztam ezt a gofri-s autót ami Rilakkuma macis OuO kívül belül az volt.


OuO  " itt Taiwanon mindenki lala xiong "-nak hívja = lazy bear.



És a híd...ahogy láthatjátok itt már bőven tavasz van mintsem tél , bár az esték hűvösek és a szél is többet fúj , már vannak fák amik teljesen virágba borultak , és nemsokára cseresznye virágzás is lesz , ami ugyan japánban a leghíresebb , de itt Taiwanon is van..mire vissza jövök február végén valószínűleg már nagyon sok szép fát lehet virágozni látni. 



 Most hétvégén , hatalmas bevásárlást tartottunk hogy mindenkinek mindenfélét megvegyünk , barátok , család , stb .. Ez tényleg egész naposra sikeredett , és hát nem csináltam képeket mert idő szűkében is voltunk meg fáradtak is , csak végezni szerettünk volna..az ajándékokat mégsem most mutatnám meg ha nem gond ( meg fogom mutatni ) csak nem szeretném hogy az otthoniak lássák :)) 
Aztán másnap bőröndöt pakoltunk amit kb 90%-ig be is fejeztünk..no meg persze a tanulás , egész hétvégén szívtam magamba a tudást és most véégre vééége a stresszes időszaknak ..picit pihizhetek..

Íme a bőröndök az a két zacskó ajándék meg már egy benne is van a bőröndökben ..vettem egy nagyon cuki passport case-t mert az útlevelem nagyon elkoszolódott és amúgy is ez sokkal praktikusabb , kézre is gumizható hogy az ember el ne hagyja valahol a nagy sietségben.


Meg egy UGG-ot az utazásra mivel itt nincsenek zárt cipőim ( nem szükséges mert mindig nagyon meleg van ) viszont ha abban utazom mire hazaérünk jó nagyot fog változni az időjárás..Magyarországon most nagyon hideg van Taiwanhoz képest.. ez puha meleg , a repülőn könnyen föl le vehető ..szóval erre esett a választás ...kenyér cipő én úgy hívom ezeket a cipőket ..ne kérdezzétek.


Na végtére csak megszületett ez a bejegyzés , feltámadt a gépem . Köszönöm hogy olvastátok , és hogy szurkoltatok nekem a vizsgák alatt , tényleg nagyon jólesett ^^ És ahogy a bejegyzés legelején írtam ebben a pár napban a facebook-on tudok nyomon követni minket , Magyarországról meg írni fogok , meg a vlogot igyekszem gyorsan feltenni . Szurkoljatok hogy az utunkon is minden simán és zökkenőmentesen menjen ^^ Puszi csipetek ~ Találkozunk Magyarországon ! 





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése