2014. május 14., szerda

"A gyöngy ház" : 3

Sziasztok gyöngyök ! Ígértem hogy írok , habár mostanság egyre jobban sűrűsödik minden ! Egyre jobban kezdem látni , ahogy a dolgok a helyükre kerülnek , elrendeződnek , és egyre jobban tudatosul bennem , hogy mindez azért van, mert nemsokára itt az idő, hogy nekivágjak a nagy útnak. Mostanra jutottam el oda, hogyha bemegyek a szobámba mindenre úgy nézek hogy vajon erre szükségem lesz majd ? Jár az eszem , az átszállásokat játszom le a újra és újra , a pillanatot amikor újra meglátom azt a csodálatos partvonalat , azt a szigetet , ahol a csendes óceán a parthoz simulva gyűrűkben más és más kék árnylatban játszik. Érzem a borzalmas ízű Taiwani vizet , és a fülledt trópusi meleget. Mikor lefekszem aludni a gondolataim már sokszor messze messze járnak . Egyre többször álmodok Yanggal , ami év közben ritka. Mikor a találkozás előtt vagyunk , vagy mikor mindig elengedtük egymást akkor fordult elő sokszor. Ez most megint az a periódus amikor a" feszült várakozás" ezt hozza ki belőlem. Persze ő is be van már sózva , folyton mondogatja, hogy miket tudunk majd végre együtt csinálni , milyen jó lesz megint együtt lenni , hogy nem lesz többet magányos . Gondolom normális hogy kicsit izgulok , nem is tudom megmondani pontosan miért , lehet hogy az az oka hogy most életemben először leszek egyedül" ( olyan értelemben hogy a családom nem lesz velem ) ~ Mindezek ellenére nagyon boldog vagyok, hogy megadatott egy ilyen fantasztikus lehetőség , kicsit átállhat a gondolkodásom , sok dolog van ami ott nagyon más. A repülőjegyem is összejött sikerült átutalnunk a pénzt és már elküldték , a dátum július 21. lett a 23. helyett és az indulás hajnal , nem délután . A napok is fogyatkoznak a számlálómon :) 63 nap van már csak vissza ami így soknak tűnik de a múltkori 88 óta nagyon gyorsan elrepült az idő ~ 


Íme a repülőjegyem , 6:50 kor fog indulni a gép ~ reggel sötétben kelni és készülődni...ez az igazi utazás feeling :D tavaly is így volt ...alig várom , szerintem már akkor elkezdem a videózást ~ 




(A képekre kattintva nagyban is meg lehet nézni őket )


De vágjunk is bele a lényegi mondandómba ~ ( Rengeteg "majdnem lakás " után végre megvan a végleges ) Hétvégén Yanggal böngészve a lakáshirdetési oldalt , találtam egy lakást amiről csak 2 kép volt , nem volt annyira különös érzésem vele kapcsolatban , csak mivel láttam , hogy jó az ára,  és a többi ilyen árban fekvő lakáshoz képest szép, tiszta és modern , ezért belinkeltem neki , másik kettővel együtt . Az első kettőt kiejtette, mert vagy túl kicsi volt , vagy túl messze az iskolától , viszont ez a harmadik felkeltette az érdeklődését , és még abban a percben telefonált a tulajdonosnak, aki egy nagyon kedves hölgy ! Pár perc múlva már írta is nekem, hogy jó hírei vannak ! Yang elmondta a hölgynek, hogy cserediák vagyok külföldről, és a 6 havi pénz + 2 havi kaució nagyon sok nekem egyszerre , mivel csak szeptember végén kapom meg az első ösztöndíjam , így ez mind magánzsebből menne . ( Ez a 6 havi pénz előre dolog beidegződés van Taiwanon csak azért mondom aki esetleg nem olvasta a korábbi bejegyzéseket ) Szóval a hölgy azt mondta , segíteni szeretne , így beleegyezik a havonta történő fizetésbe ami nekem szuper ! * Teljesen meghatott * Yang azt is mondta, hogy mivel júliusban megyek ezért az addigi fizetést is meg kéne oldani , hogy ne kelljen fizetnem addig a lakást amíg nem vagyok ott. ( Június 10-ig kaptam mentességet ami nagyon jó, mert így is jóval beljebb vagyunk mint bárki másnál akivel eddig beszéltünk ) Ezek után már éreztem, hogy nem lesz még egy ilyen adódó lehetőség, vagy még egy ilyen kedves , megértő ember aki látja, hogy nem milliókkal érkezem :D ~ Meg is beszéltek egy találkozót , ami ma zajlott le. Ugyan az ajánlata nagyon nagyvonalú volt , kicsit aggódtam, hogy milyen lesz a ház, mivel csak két kép volt róla , és tudtam, hogy nem válogathatok annyira , mert időszűkében , anyagiakra tekintettel ez fantasztikus lehetőség volt. Szóval a mai nap az izgalmakkal teli várakozásról szólt , és megérte mert alapos mérlegelés után úgy döntöttünk , hogy ez lesz az igazi ! Mutatok pár képet amit Yang csinált ma mikor ott járt. 

Íme a konyha , szép modern európai stílusú :) Nagyon tetszik


 Itt tudok majd reggelit vagy vacsorát készíteni , vagy Yangnak főzni ha épp nálam lesz. 
A konyháért extra pénzt kell fizetni ( kicsivel több így a bérleti díj viszont így az enyém )


 Hűtő is van , a lépcső pedig a második emeletre vezet fel , ott van a szoba 
Ez az úr gondolom a hölgy férje :D


És íme itt a szobám :3 ( azt a szegény kis asztalt leszámítva minden szuper benne , a falon ami olyan zöldes ( először azt hittem ilyen a fal színe , de az üveg borítás a falon hiper szuper :D ) 


 Itt látszik közelebbről , nagyon tetszik hogy tágas , világos , az ágytámla a mindenem , tiszta én " :3 
Sok kunkor meg kacskaringózás ~ 
A csodás kis ágyneműmmel amit szülinapomra kaptam meg a párnahuzatokkal ez teljesen csajos szoba lesz" 
( a facebook oldalamra töltöttem föl a képeket a szülinapi ajándékról ) 
A konnektor is közel van az ágyhoz ami jó mert , vagy tablet vagy laptop vagy a telefonom  úgyis használatban lesz az ágy környékén. 


 A beépített szekrény is nagyon tetszik főleg hogy ugyan ilyenem van a szobámban csak kicsit hosszabb , ez teljesen az otthoni hangulatot idézi nekem , és így sok helyem lesz pakolni . Eddig ez a legszebb szekrény amit bármelyik lakásban láttam.


Na . Az a falon a légkondi és nem fog így össze vissza lógni csak nincs beüzemelve . A kábel az asztalon meg a net kábel , ha jól vettem ki Yang szavaiból ~ A túloldalon lévő fehér asztal ( fésülködő asztalnak tűnik , meg van ott egy tükör is , de erről nem kérdeztem Yangot , majd holnap , szóval ott fogom tartani az összes sminkes és egyéb pipere cuccot ~
A függönynek is ugyanolyan mintája van mint az ágytámlának , de kicsit beszűkíti a teret az a felső része , mindegy ez részletkérdés. 
Ami viszont abszolút megfogott a tágas és világos tolóajtók amik Taiwanon kincs számba mennek " . Olyan szempontból fényfüggő vagyok hogy a rajzoláshoz és egyéb dolgokhoz természetes fényre van szükségem és itt egy csodás , szép nagy üvegajtók ~ szeretlek titeket.


És íme a kinti rész  vagy erkély , ezt vettem észre az oldalon és nagyon megtetszett , ide reggelente kiülhetek , ihatok egy teát és nem fehér kórházi csempe " ( mióta lakást nézegetünk Taiwanon  ez a fogalom nagyon belém ivódott haha :D ) Nekem fa kell.. fa fa fa ~


Ezt láttam a hirdetési oldalon , ott a kinti rész csak ki kell lépni , szuper ! ( Ez a kép elég rossz , a fények miatt olyan furának tűnik a szoba , nagyon örülök hogy Yang elment és megnézte mert az ő képei sokkal sokkal jobbak ! 
Még egy érdekesség hogy a padló is parketta nem pedig csempe ami megint csak kincsnek számít! 
Így talán kicsinek tűnik a szoba de Yang azt mondta szép tágas tiszta és modern , ami az ő képein tényleg sokkal jobban látszik ~


Szintén a konyha ez a kép is a hirdetési oldalon volt fönt :3 Ez nagyon tetszik 
!

És végezetül a fürdő ez is a másodikon van a szobában , Emiatt nagyon aggódtam az eddig látottak miatt , és azt már tudom hogy ahol a fürdő nincs lefotózva az nem véletlen :D 
Itt nem volt róla kép és nekem az egyetlen kikötésem a fürdőszoba volt hogy az tiszta legyen , és ne úgy nézzen ki mint egy korbonc terem :D 
A mi fürdőnk nagyon szép és nem tudom szerintem normális ha az ember tiszta fürdőt akar , persze nem vártam ekkora csodát mint a mienk , csak valami normálisat :D 

Ez a mi fürdőnk az itthoni  , ezt is egyszer feltettem az oldalra , ismétlem ekkora csodára nem vártam XD


  :3 olyan szépek a fényei a falon , este mindig szoktam nézni 




Szóval vissza a valóságba :D 
Ez lenne a kis fürdő , ezzel úgy voltam amikor megláttam hogy hát soso " 
Láttam sokkal durvábbakat , ahhoz képest egész jó . Majd Yang mondta hogy besötétedett mire ezeket a képeket csinálta és így a csempének is kicsit más színe van , ő azt mondta nagyon szép tiszta volt minden , frissen van csempézve azt mondta a képen nem látszik annyira jól 
, szóval hittem neki és megbarátkoztam vele . 


Az a kis műanyag cucc nem tetszik , de nem gond , a tükröt ahogy jobban nézegettem , megláttam a kis kapcsolót az oldalán Yang mondta hogy az a világítás ami nagyon király mert akkor ez a tükör ideális a sminkeléshez haha :DD 
Szóval összességében a fürdővel is megbarátkoztam azt mondta a kád is nagyon tiszta volt és hogy ne aggódjak a csempének van valami mintája amitől nem kórházas " :D


A szobában van internet viszont nincs Tv , ami kár mert sorozatokat akarok , meg híreket , de Yang azt mondta lehet meg tudjuk oldani mert most vett nemrég egy Samsung Smart Tv-t és a kicsit régebbi megvan neki , ha be lehet kötni akkor lesz Tv is ~ ^^

Hah itt döntöttük el hogy ez lesz a végleges ~



Hah holnap még pár dolgot meg kell beszélnünk , és nemsokára a pénzt is át kell utalni Yangnak hogy kifizesse az első összeget , hogy alá tudja írni a szerződést , és mire megyek már várni fog a kis lakás ~ 
Nagyon örülök mert eddig csak ágyneműm volt , lakás nélkül :D Így viszont nem kell majd az utcán aludnom , bár mondtam Yangnak hogy Taiwanon meleg van , ha nem lesz ház akkor kint alszom :D
Mindenesetre nagyon sokat segített a szervezésben , nélküle ez nem lenne meg . Mit érdemel egy ilyen kis cukorborsó ? ~ Meg lesz szeretgetve amint kint leszek ~ Szerintem jól döntöttünk , nekem is tetszik , neki is tetszett , és minden kedvezően alakult , bár ez tűnt a legkilátástalanabbnak és legkaotikusabbnak ( lakás kérdés ) most mégis minden jól alakult , és ezért hálás vagyok ~ Alig várom hogy belakhassam , ezt a kis lakást , apró optikai tuningot itt - ott igényel majd , de ez sima ügy lesz ~ 
Alig várom a hétvégét hogy Yangal mindent részletesen kibeszélhessünk , és kiörömködhessük magunkat ~
Mára ennyi , a nagy hír , mit gondoltok ? Nektek tetszik ? :) 




4 megjegyzés:

  1. szerintem is jól döntöttetek :3 nagyon kis aranyos ahhoz képest ^^ alig várom már a képeket és a beszámolókat kintről :DD

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szép, drága Li-m :3
    Bevonzottátok a jót, nagyon örülök neki! <3

    VálaszTörlés
  3. Jaj nagyon husok vagytok köszönöm , remélem minden rendben lesz , izgulok a kinti beszámolók miatt Yangal már beszéltük mondta hogy ő is benne van , így tényleg bele kell hogy vágjak haha, :D

    VálaszTörlés
  4. hát még széééép :DD biztos rendben lesz minden, meg a beszámolók is ^^

    VálaszTörlés