2014. május 20., kedd

20 lettem :3 !

" Avagy Kutya Baj" és Gyöngyháztalanság ~ "
Sziasztok bogyók ~ Boldog nap a mai , 20 lettem ! Öregszem .. haha ~ Az ajándékom már megkaptam , nem kértem semmit , csak hogy az utazással minden rendben legyen . ( nem kis hozzájárulás haha ) Minden esetre Yanggal , kint fogunk ünnepeli , mint tavaly és tavaly előtt , összevontan , nekem május 20 neki július 5 , mondjuk 13 év  különbséggel" haha :D  ~   Na de ! Újabb fejlemények a forgatagban  , mondhatom hogy egyet lépünk előre kettőt hátra :D Az előző bejegyzésben örömködés volt, hogy megvan a ház ~ HÁÁT ...NINCS MEG :D ! Az úgy történt , hogy ugyan minden tökéletesnek tűnt a fizetés módja , hogy szép tiszta és modern , kedvesek voltak a tulajok is , viszont volt egy plusz költség amiről nem tudtunk és így a ház ára 7000 Twd -ről 9000-re ugrott . Számvetés : ha 180.000 Ft az ösztöndíjam akkor a 9000 ( taiwan dollár ) az olyan 66-70.000 Ft ~ Majdnem mint itthon , viszont emellett az ösztöndíjból a tandíjat is fizetnem kell ami mellett viszont ez nagyon sok , és élnem is kell valamiből ( egy újabb ház a " MAJDNEM " HÁZAK listáján ) Mikor Yang mondta , nagyon elkenődtem , mert már beleéltem magam hogy végre , nincs több aggódás és a többi , de végül elfogadtam hogy ez sem az amit nekem szántak . Yang nagyon aranyos volt kielemezte a hibáit a háznak hogy elvegye a kedvem , azt mondta kívülről nem szép , nem új építésű , a konyha pénzért van és anélkül nem nagy szám nincs tv stb. ( A kis furmány ,érti a dolgát :D ) Abban állapodtunk meg hogy június közepéig csak ő nézi az oldalt ,ahol a házakat hirdetik , én nem ,nehogy kedvet kapjak valamelyikhez :D Aztán júniusban én is beszállok , és akkor ő gyorsan megy és megnézi , de addig várunk. Igazából nem is érintett annyira rosszul , Yang ért a vidításhoz . :) A hétvégi beszélgetésünk során , mondtam neki mi mindent , csinálok éppen , az oldal , a youtube , stb. Mutattam neki büszkén a kis rajzaimat , ( mindig megmutatom neki ha rajzolok valamit ) szóval a kis ikont amit most itt oldalt láthattok a Youtube" felirattal . Mondta hogy fölmegy megnézi a blogot , meglepődött , és nagyon tetszettek neki a kis rajzok , mondta hogy túl sokat írok XD ( sok a betű" az oldalon ) A kínai írást nehéz olvasni ezért ők nincsenek hozzászokva az ilyen tömören szedett íráshoz , és sok betűhöz , mert kifolyna a szemük :D Szóval beszélgettünk a videózásról , és izgatott lett és mint egy gyerek össze vissza nevetgélt zavarában , de vicces ötletnek tartotta " ~  A youtube csatorna kinézetét is megvizsgálta , és kereste a videókat , mondtam neki hogy gyöngyöm az csak az után lesz miután kimentem , ez a lényeg :D ~~ de persze tetszett neki.
Tegnap jártam az orvosnál , kisebb beavatkozást kellett volna elvégezni  , ami miatt izgulok hogy sikeres legyen , mert odakint sok könnyebbséget hozhat majd  , viszont tegnap majdnem 20 perces gyötrődés alatt sem akart összejönni az a nyomorult spirál , így mehetek vissza jövő hónapban , és igen csak boldog lennék ha sikerülne mert nem volt olcsó mulatság .Persze Yangtól kaptam a bátorítást ( azt mindig kapok ha valami esemény" van ) Az oldalon láthattátok mikor az ösztöndíjra vártunk , akkor is írta hogy minden rendben lesz nem kell aggódnom , ez ilyenkor nagyon jól esik :3 ) Tegnap még az is tetézte a dolgokat hogy a kutyusom , egyik napról a másikra nagyon
rosszul lett , nem fiatal már és azt hittem itt a vége , szegény nem evett , ivott , csak hevert a fa alatt , meredt a semmibe , nem tudott fölkelni , és szuszogott össze vissza. Kihívtuk az állatorvost , és kapott gyógyszert , a hátsó lába teljesen felpuffadt a doki azt mondta , szerinte valami csúnya fertőzés lehet , mert lázas , ami azt jelenti hogy a szervezete dolgozik valami ellen. Szerencsére a gyógyszertől estére sokkal jobban lett , evett ivott sokat , és ma már lábra is állt , remélem pár nap alatt helyre jön , és köszönöm a sok kedves commentet a kis kép alatt ahova írtatok , hogy külditek neki az energiát :3 Na de valamit ami kapcsolódik az utazáshoz ! A hétvégén tervezünk egy vásárlást , mivel a hatalmas tengerentúli utazós bőröndöm is kicsinek bizonyult , egy évnyi cucc szállítására . Utána néztünk és 23 kg amit vihetek a gépen + kézipoggyász és laptop táska. Ha újabb 23 kg-ot szeretnék vinni az 16.000 Ft , viszont már semmi kétség , hogy kell még egy . Ami most van az barnás - krém színű , most valami igazán krém krém színűt szeretnék OuO ~ remélem sikerül találni , akkor majd lefotózom . A neten találtam egy ilyet , ez sem rossz ! :D

A 2 nagy bőrönd viszont némi aggodalomra adott okot. Tavaly mikor megérkeztem a reptérre , Yang autóval jött Taipei-be és így a csomag befért és nem kellett cipelni ( de tegyük hozzá elfoglalta az egész hátsó ülést ) Ou O " Most viszont kettő lesz . Igaz tavaly Yang csomagja volt a csomagtartóban , akkor több napot is Taipei-ben töltöttünk ,mivel nem lett volna értelme leutazni Yang városáig hogy aztán a" Bali nászút" miatt vissza utazzunk Taipei-be. Most viszont úgy néz ki hogy mikor megérkezem , abban a hotelban fogunk lakni mint ahol tavaly is . Második napra , tervezünk visszamenni a MaoKong" -i teaházba ( régebbi bejegyzésekben olvashattatok róla ) Az a hely varázslatos , és nagyon szeretném újra látni , ez volt a szülinapi kívánságom Yangtól ~ OuO  Azért már kicsit izgulok , mondhatni egybefolynak a napok , mert nekem már vagy  3 hete nem kell bejárnom suliba , így igazából csak a saját teendőimmel kell foglalkoznom , amiből viszont van egy pár . Például sokadik körömet futom a fogorvosnál , mert a fogacskáimnak rendben kell lennie mire ki megyek ( köszönöm kedves fogszabályzó hogy azalatt a 2 év alatt míg rajtam voltál elrontottad 2 fogam ... )


Valamelyik bejegyzésben írtam hogy egyre többet álmodom Yanngal , ami számomra azt jelenti hogy izgulok nagyon hogy újra láthatom , rengetegszer beszélgetünk hogy milyen lesz megint szemtől szemben , és annyira jó látni hogy olyan boldogan mosolyog , és mondja hogy végre nem kell többet várni. Azonban van egy visszatérő álmom amit évek óta álmodok még mielőtt valaha is repültem volna , szóval nem az izgalom miatt van . Az álmomban egy hatalmas utasszállító gép csapódik a házunk melletti hegyoldalba , hatalmas lángok , az a félelmetes süvítő hang ahogy süllyed , és emberek hullanak ki belőle , aztán csak a pánik és a félelem , nem tudom mitől van , de rengeteg változatban álmodtam már  és most pár napja is volt egy , mondanom sem kell most az utazás előtt ez kellemes :D .  

 Na de, a  július -augusztus , a beilleszkedésről fog szólni ( aklimatizálódom :D) Ez biztosan nagyon érdekes időszak lesz , sok tudást kell gyorsan magamba szippantanom , meg kell tanulnom hogy mi merre van , beleértve a volt-nincs házam is :D ( a jövendőbeli házat ) . Én fordítva csinálom , előbb kidekoráltam a leendő ház kulcstartóját .. háhá ! 

Taiwan Stlye ~ :D 
A We <3 Taiwan kulcstartót első nap vettem a Taipei-i éjszakai piacon , a lampion-t Pingxi -ben a lampion városban" másikakkal együtt amik a családomnál vannak a húgom rózsaszínt kapott , ( mikor Yang először jött hozott apróságokat akkor még nem tudtam hogy az ő országában mi miden van , nálunk ahhoz képest semmi , de semmi a souvenir felhozatal....SEMMI !! :D Szóval ő hozott nekem egy még ennél is minibb rózsaszín lampiont , amit telefonra lehet akasztani , most azért nincs a képen mert a színe nem illik a többihez) A húgomnak egy közepes méretű lampiont vettem , szintén rózsaszín , és világít a sötétben , és mellette lóg még egy mini Taiwan" :D )


A pandát az állatkerben vettem a Panda Shop -ban :D ő itt azt hiszem az anyuka panda Yuan Yuan" de lehet hogy az apuka nem emlékszem , a papírt nem tudom hova raktam amin a leírás volt . OuO" 
A kis szerencse batyu pedig az idei 2014 Holdújév fesztiválról való , ami a Millenárison volt megrendezve , egy kedves baráttal mentem akit az oldalon ismertem meg. :3 Pár kép a fesztiválról. 




 Hah , rengeteg finomságot vettünk , alig várom hogy ott kint minél több dolgot tudjak kipróbálni , már vannak kedvenceim is amiket , alig várok hogy újra megkóstolhassak. 
 Mivel ott kint minden nagyon olcsó , így az emberek nem igen szoktak maguknak főzni , inkább vesznek valamit ami friss , és ott készítik a szemed előtt , Yang azt mondta azért nem szeretné ha minden nap , ilyet ennék " mert olajos , szóval főznöm is meg kell tanulni az ottani alapanyagokból . A teák a mindenem , ott kint a víz borzalmas , mármint a palackos , mert a csapból nem lehet inni , nem úgy mint nálunk , szóval már biztos hogy mindenféle teákon fogok élni. 
Örülök hogy kitettem a számlálót az oldalra mert , mert az enyém a tableten 4 napot siet ~ XD
És itt ti is láthatjátok hogy hogyan fogyatkoznak a napok. Rengeteg a tenni való , most az oldalt csinosítgatom , és a videó szerkesztést gyakorlom , hogy ne ott kint kelljen belerázódni . Valószínűleg az első pár videó "natúr lesz " :D úgy értem szerkesztetlen , mert mikor megérkezem azonnal szeretnék párat feltölteni nektek , aztán a heti 2 -re gondoltam amik a heteket ölelik majd fel . :3 Szeretném megköszönni hogy már páran követitek a Youtube csatornát pedig még semmi sincs rajta haha ~ Yang jót nevetett mondta hogy nem is csinálom rosszul semmi nincs fönt még is van aki követi haha ~ Na jól van husik lassan megyek a Római partra megyünk ki , családdal és a szüleim munkatársaival , bulizni" :3 Eszünk valami finit ~ Chu Chu




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése