2014. május 27., kedd

Gyöngybőrönd beszerző körút ~

Sziasztok husok ! Bocsánat kicsit megcsúsztam ezzel a bejegyzéssel de igen sok dolgom volt. Ahogy egyre jobban közeledik az időpont egyre több minden van amit minél gyorsabban el kell intézni , hogy az utazásig minden rendben legyen . Az oldalon szoktam nézni a számlálót , már csak 54 nap van vissza ami így lehet hogy soknak tűnik , de én már most érzem hogy milyen gyorsan telnek a napok ! Igazából ez már csak másfél hónap ami 4 hét meg egy kicsi :DDD ami így belegondolva nagyon gyorsan el fog telni ! Hihetetlen , most hogy írom beleborzongtam hogy 6 hét mennyire kevés ahhoz az egy évhez képest mióta nem láttuk egymást. És mennyire semmi ahhoz a közel 4 évhez mióta együtt vagyunk . 
A hétvégi beszélgetéseink már szinte csak az intézni valókról szólnak , így igazi felüdülés lesz mikor végre ott leszünk szemtől szemben és nem kell ezzel a részével foglalkozni . Mielőtt megkaptam az ösztöndíjat azt mondtam hogy én a " tenni valókkal akarok foglalkozni , és igen is meglesz , és nemsokára azzal kell foglalkoznom " és most nagyon hálás vagyok és akár mennyire is fárasztó egy-két dolog végére járni már tudom hogy mindez miért van . Pár bejegyzéssel előbb írtam hogy még nem látom a dolgok végét , még nem érzem , és nem tudom elképzelni majd csak ha előtte leszek..hát örömmel jelentem most már érzem :)

Valahol nagyon furcsa , olyan picurinak érzi magát az ember ha belegondol abba , hogy mennyire messze is van ahova készül , és hogy milyen kalandok várnak ott rá. Az iskola nagyon izgalmas lesz , és gondolom nem egyszerű, sokat kell majd tanulnom. ( szerencsére lesz egy tanárom 0-24 ben haha ) Hah..viszont hihetetlen boldogság hogy egy teljesen más kultúrával ismerkedhetek meg , biztos vagyok benne hogy szabadidőmben a városszéli templomokat fogom járni , az eldugott kis házak között sétálni , a pálmafákkal teli út menti esőerdőket , és hegyek csodálni . Valahol biztosan úgy fogom érezni magam , mint aki lehetőségekkel teli életet lát maga előtt , és nem úgy hogy itthon roskadozva kitalálni hogy mit szeretnék kezdeni az életemmel. Fel üdülés lesz kiszabadulni innen egy kicsit , még ha szeretem is magyar országot , ott közelebb érzem magam az igazi élethez. Olyasfajta nyüzsgés van , ami teljesen más mint itthon , minden nap egy varázslat. Ott valahogy attól érzi magát szabadnak az ember hogy az emberek bíznak egymásban , nem veszik el ami a másiké , nyitottak , és barátságosak , így nem kell attól félned hogy melyik percben történik valami , csak önfeledten élhetsz a pillanatnak..valahogy így tudnám megfogalmazni. Más . Yanggal elterveztük hogyha kimegyek akkor minden téren újítunk ! Ha már új élet " akkor legyen igazán az. Kitaláltuk hogy eljárunk majd együtt edzeni , mindketten elég lusták vagyunk ( csak rajtam látszik is :DD ) ő sem szeret egyedül kimozdulni , így az eltervezett futás általában elmaradt , viszont most már mehetünk együtt úgy nem ciki" ahogy ő fogalmazott haha :D Van egy konditerem ahova viszont eljár erősíteni ..büszkén mutatta múltkor a kis hasát (úgy képzeljétek el hogy  172 cm magas kb 55-60 kg ) :D mondta hogy szeretne kockákat ...mondtam neki hogy egy nagy már van :3 ~ szóval míg ő erősít , én mehetek yogázni ( amúgy nagyon érdekes , személyiségünkben én sokkal elevenebb vagyok még úgy is hogy magamat nagyon nyugodt természetűként tudom leírni , Yang sokkal sokkal lassabb" nyugodtabb , soha életemben nem láttam még csak mérgesnek sem , semmin nem tudja felhúzni magát . ( csodás ember :3 ) viszont sokkal mozgékonyabb pl olyan sportokat kedvel ami nagyon intenzív mint mondjuk a futás , vagy az a durva ugrálós , erősítős izé ...én sokkal jobban szeretek yogázni mert az olyan megnyugtató , de még is érzem hogy hatásos , nem esik jól az ugra bugra ... Viszont ha már sportolunk ..ugyebár akkor az étkezésen is változtatni kell. A helyzet az hogy én még nem tudom min kell változtatni mert az ottani ételekből csak azokat ismerem amit tavaly kipróbáltam ( elenyésző az ottani választékhoz képest ) Nem sokkal a legelső találkozásunk előtt , Yang gyomorhurutot kapott , ami a gyomorfekély elől járója ..amikor mondta nagyon megijedtem mert ez nem játék  , mikor idejött sokszor volt rosszul evés után amit nagyon rossz volt nézni , gyógyszereket szedett ..ez 3 éve volt azóta is figyelnie kell hogy mit eszik , iszik , viszont néha nem veszi figyelembe ( tegyük hozzá elég ellehetetlenítő dolgok vannak előírva neki ) nem ehet se túl édeset , se túl meleget , se túl fűszereset , se túl hideget :DD lol Szegény pont tegnap előtt mondta hogy úgy érzi magát mint egy szerzetes akinek böjtölnie kell haha ~ Taiwanon nagyon szeretik a vörös húsokat ami szintén nem egészséges , marha , disznó..stb ( hála istennek én nem eszem egyáltalán ilyeneket csak , pulyka , csirke csusszan le :3 ) Szóval ha kint leszek akkor ha főzök magunkra , ezekre mind figyelnem kell majd , de persze ez jó , és jobban fog esni a szívemnek, hogy nem mindig instant noodle-t eszik majd  :3 Szerencsére rengeteg trópusi gyümölcs van Taiwanon aminek nagyon örülök mert nagyon szeretem a gyümisalit , a facebook-on is rengetegszer rakok föl képet az épp aktuális nyamiságról ~  A mango a kedvencem ami ott nagyon olcsó és igazi érett mangó , de emellett rengetek más Taiwan-i gyümi is van. 


Ezt tavaly fotóztam a Taipei éjszakai piacon 
Jól néz ki :D 


 Itt ettem életem legfinomabb " eper szószban " finomságát.
A szósz nagyon finom karamellás , vaníliás ...édes volt , nem tudom egész pontosan leírni , csak arra emlékszem hogy isteni volt !



És persze a Mango Ice :3 


Na de , lényeg a lényeg hogy az étkezéssel is át fogunk állni és végre mindkettőnk mögött lesz valaki aki majd meggyőzi a másikat , ha netán elcsábulna . 

A hétvégén bevásárló túrára mentünk , mert 2 bőrönddel fogok kiutazni , és kellett egy második is. 

Tadaa , krém bőröndök krémje. 
Szerelmes vagyok * u * 



Ezen kívül vettem még pár apróságot , napszemüveget , nyakláncot , meg egy táskát. Jó stílusosan megérkezni ami egészen a Taiepi reptér ajtajáig tart , onnantól rád szakad a 100 % pára tartalom :DDD
























De van itt még más is aminek nagyon nagyon örülök mert , hihetetlen praktikus segítség lesz a videó blogolásban . És nagyon nagyon kedvező áron tudtam hozzá jutni. 
Ez a pirinyó egy Samsung Dv150f  Smart kamera. 
Yanggal megnézettem a kinti árát és majdnem a triplája volt mint itthon , mivel egy olyan helyen találtam ahol kifutó termék volt nevetséges áron tudtam megvenni , és hihetetlenül boldog vagyok mert , rengeteg mindent tud ami hasznos lesz .


Az első ami feltűnhet hogy két ldc kijelzője van ami fantasztikus , videózás , fotózás közben is láthatja magát az ember , ami nekem most jól fog jönni :3 
Nagyon kis pirinyó de a teljes hátulja egy szép nagy kijelző :3 
16.2 megapixel ami teljesen rendben van egy ilyen kis apróságnál. HD videót készít ami szintén nagyon jó.
Ami érdekes hogy mivel smart kamera kapcsolatban van a telefonnal tablettel ( az elkészített képeket rögtön megjeleníti a telefonon is , vagy ha van wifi azonnal meg tudom osztani közösségi oldalakon , youtube-on stb , anélkül hogy le kellene töltenem a gépre ~ jó mi :3 


Még nem tudtam úgy igazán kipróbálni de rengeteg dolgot tud . :3 
És alig várom hogy használatba vehessem , nagy könnyebbség lesz , így egyszerűen tudok nektek videózni a reptéren , a gépen , és mindenhol máshol .


Hah ma még egy orvosi vizsgálatra kell mennem , holnap meg fogorvoshoz , aztán még nem tudom , de sok dolgom akad..lakás ügyben még nem léptünk , de már csak pár nap és június , és ugye így szólt Yanggal az egyességünk hogy júniusban már lehet nézelődni. Tegnap bent jártam a sulimban , összepakoltam a dolgaimat ..furcsa érzés lesz teljesen máshol iskolába járni , de mindig is külföldön szerettem volna tanulni , így nagyon várom. Most épp az oldalnak csinálok új főképet " remélem tetszeni fog , még van vele egy kis munka de lehet hogy estére vagy holnapra kész is lesz :3 
Chu Chu csipetek ~ :3 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése