2014. május 31., szombat

Hero of the Day ~ ( yesterday ):3

Sziasztok cukor borsók !
Ugyan ezt a bejegyzést nem terveztem , hirtelen jött , még is úgy éreztem hogy említésre méltó a téma ^^ Talán tegnap láttátok este 7 körül kaptam egy váratlan üzenet Yangtól , ami teljesen a fellegekbe emelte a tegnapi napot. Mint tudjátok a lakás dologgal kalandos utunk volt már amikor úgy nézett ki a sok próbálkozás után van egy tuti , minden máshogy alakult. ( Miután kiderült hogy mégsem az lesz amit már körül édesgettem , és nektek is áradoztam róla , kicsit rosszul éreztem magam , mert olyan kedveseket írtatok nekem , és olyan jól esett hogy mindenki szorított értem még így " ismeretlenül is " ( nem személyes ismerem mindegyikőtöket , de szeretek megismerkedni azokkal akik az oldalon is írnak , like-olgatnak , mert mindannyian annyira kedvesek , és kíváncsiak vagytok .Szóval miután kiderült hogy még sincs meg az a lakás amit tutira" hittem , Yang följött ide az oldalra megnézegetni a rajzocskákat , amiket akkor raktam föl , látta a bejegyzést , és kérdezte hogy elmondtam-e már hogy mégsem ez lesz , mondtam hogy még nem , mert olyan bután éreztem magam hogy ilyen hűbele" voltam ..akkor mondta Yang hogy ne nézzem az oldalt mert sok lesz még az ilyen majdnem dolog , majd ráér júniusban , és valóban megtartottam az ígéretem nem mentem föl az oldalra , kicsit el is felejtettem ezzel foglalkozni,  de nem gondoltam hogy Yang
ennyire a szívén viseli a dolgot , sokszor mondta hogy olyan lakást szeretne , ami biztonságos helyen van , modern , hogy emiatt se kelljen aggódnia , nem akarta hogy rosszul érezzem magam , és sokszor jobban aggódott emiatt mint én , ( kényelmi szempontból ) persze érthető , egyik nap megpróbáltam belegondolni hogy nekem milyen érzés lenne ha ő költözne magyar országra , vajon szégyellnék e dolgokat ami az itteni életvitelből adódik ( most ezt úgy értem hogy nekem is számítana hogy mondjuk ne a 8.ker közepén lakjon haha :D) vagy hogy mennyire érezné magáénak a helyet , hogy nem lennének e furcsák neki az ételek , vagy a boltok , és persze félteném mert furcsa érzés hogy a közelemben van mégsem tarthatom rajta a szemem 24 órában , és bár én nyitott vagyok , de ő nem , hogy találna barátokat , vagy egyedül érezné -e magát távol a családjától , és ez bizony stresszes ~  ha hiszitek ha nem arra jutottam hogy neki talán nehezebb ez a dolog mint nekem összeszedni a cókmókom , és kimenni..legalább is ugyan annyi aggódni valója " akad mint most nekem haha ~  De tegnap teljesen le voltam nyűgözve és tényleg nagyon meghatódtam , mert nagyon kitett magáért , és mindezt csak azért hogy a kedvemben járjon. Szóval kaptam tőle egy üzenetet amiben leírta hogy talált egy tökéletes házat , ami minden elvárásunknak ( az övének , és az
enyémnek ) is megfelelt ..hát mondhatom hogy kicsit meglepődtem mikor olvastam hogy már alá is írta a szerződést ! haha ~ hirtelen nem is nagyon jutott el az agyamig , csak olvasgattam újra meg újra , és csak nevetgéltem ~  haha ~ Aztán jöttek a képek is szépen sorban amiket fotózott és mondanom sem kell hogy persze szuper a ház ,rögtön beleszerettem, még ma reggel is amikor fölkeltem végignéztem a képeket , annyira tetszik..szóval írta , hogy nem volt ideje megkérdezni mert akkor oda lett volna a lehetőség , mivel egy másik párral kellett versenyeznie , mert egy időpontot kaptak a lakás meglátogatására ..írta hogy a pár nagyon akarta a lakást , nem hagyhatta őket győzni " haha a verseny szellem " ezen nevettem mert persze minden férfi ilyen , ha akar valamit akkor azért nagyon tud . ( persze itt nem a verseny volt a lényeg hanem a szuper adottságai a háznak. ) Az ára jóval az alatt van mint amit eddig néztünk 6000 twd ami olyan 35-40 Ft között mozog ( tökéletes ) a fekvése 5 perc az egyetemtől ( ami fantasztikus ) van saját tv , internet az árban ( szuper ) és havonta fizethetünk ! + kívül belül modern a ház , és a tulaj is kedves. ( emlékszem az előző háznál írtam hogy még egy ilyen ajánlat nem lesz , és mikor kiderült hogy mégsem jön össze , a facebookon , valamelyikőtök kedvesen írta hogy biztos nem véletlenül alakult így ) és igaza lett , mert ennél minden összejött . Egyre többször lep meg , és biztosít abban hogy tényleg igaz , a véletlen dolgok hozzák a legszebb változásokat , ez teljesen igaz mindenre ami eddig történt velem , Yangot is beleértve. ~ szóval legyőzte a párt akik július 31-től akartak beköltözni , így Yang júli 1.-jét mondta ( de az a hónap már be volt tervezve a költségekbe szóval tökéletes , és ami plusz hogy egészen addig nem kell fizetnem mert a hölgy vár rám ..fantasztikus , nem is találom a szavakat. Mivel a ház választásánál úgysem lehettem volna ott , így ebben tökéletesen meg kellett bíznom Yangban , aki nem okozott csalódást ( ebben sem , mint semmi másban ) :) Mondtam neki hogy olyat válasszon ahol jólérezné magát , és akkor én is jól fogom..A képek közül egy valami ragadott meg leginkább.. de meg is mutatom nektek akkor a képeket amiket ( ajándékként kaptam , tegnap este :3 )

Íme a konyha :33 annyira szép és modern itt majd tudok főzni ( a konyha a legelső tervekben nem szerepelt mondván nem fogok annyit szakácskodni ' , így fölösleges , de a hónapok alatt világossá vált hogy igen is szükség lesz rá , viszont olyan lakás ahol önálló konyha van, ( nagyon kevés , drága , és nem ilyen szép ) így a konyha ötletet nem tudtuk hova tenni igazán ( se veled , se nélküled :D) Itt a konyha fantasztikus , és ugyan közös ( ami Taiwanon gyakori , mint egy kolesz , de itt rajtam kívül két ember használja még , és ahogy nézem nagyon szép tiszta szóval biztos rendesek lesznek a szomszédok" :3 ) 


A nappali , ez is közös , de persze akkor használom amikor szeretném , egy tál salival lehuppanni ide felüdülés lesz , és mehet a tv-zés :D kitudja lehet a szomszédokkal fogunk sört és popcorn enni miközben focit nézünk , vagy együtt sírunk majd a borzalmas taiwani drámákon haha :DDD ( na jó viccelek :D ) 


A nappali többi része , nagyon szép modern ,  kulturált , és tágas..a tapéta nagyon tetszik O3O
A videóbejegyzésekben persze mindent láthattok majd , szeretném nektek "élőben" is megmutatni  nem csak képeken :3 Én nagyon izgatott vagyok már :3 



Haha ott áll Yang kocsija , ahogy nézegettem , a tapéta volt az első amibe teljesen beleszerettem ...aztán megláttam a légkondit , így titokban új szikra gyúlt kettőnk között <3 ( haha minden lélegzetvétel egy kincs  ott , taiwan nagyon nagyon nagyon fülledt és párás haha ) 



  Akkor haladjunk az emelet felé :3 ( olyan hülyeségeken tudok gondolkodni , elnézést a kifejezésért , de egész éjjel azon járt az agyam hogy ezt vajon Yang lefele menet fotózta --- vagy felfele menet..
( az élet nagy kérdései )  OuO " 
felül nézetből is szép ~


Íme a szoba :3 Yang azt mondta hogy természetesen az összes cucc most valaki másé , és ahogy nézem egy bugyi van a széken hahaha ~ azt mondta a szoba szép tiszta , nagy és világos ami nekem külön kérésem volt ..legyen világosság :D , szóval minden el lesz pakolva , kitakarítva és egy vadi új matrac is lesz mire beköltözök , és a kis cuccaimmal be fogom laki , nagyon várom hogy megmutathassam majd a videóban , és lássátok hogy fogom " személyre szabni :D " ( így még olyan kis izéke, de a lehetőség benne van )
Viszont jó hogy az ágy a falhoz van tolva mert a biztonság érzetet ad, nem tudom ti hogy vagytok ezzel , de nekem a hátamnak valami védett felé kell néznie ha alszom , sokszor háttal alszom Yangnak is de neki már elmagyaráztam , hogy nem az van , hogy nem akarom látni haha csak így ad biztonságérzetet :D 


Viszont van saját tévém is , és mini hűtőm mikor megláttam milyen kis pindur könnyek szöktek a szemembe a nevetéstől , hogy lehet valami ilyen kis bucika ~ OwO
Van egy fésülködő asztal tükörrel , egy íróasztal , és egy nagy szekrény amibe ruhákat pakolhatok. Ugyan nagyon szerettem volna fa padlót de egy nagy fehér bolyhos szőnyeg mindent megold majd , és ugyan irtóztam a kórházi csempétől , ez nem olyan , ezek szép tiszta nagy járólapok ami piros pontot érdemel :3


A fürdő ez is ha ki lesz pakolva akkor szép tiszta , és modern ezzel nagyon meg vagyok elégedve ~ OuO


És akkor megmutatom azt a helyet ami leginkább megfogott , ahogy ezt a képet néztem , egy pillanatra elkapott az az érzés mintha ott állnék , a fények a házak , azt a csodás érzést juttatták eszembe amikor olyan szabadnak éreztem magam mintha ráláttam volna az egész világra , megértettem volna , mert volt időm hogy megálljak és körbenézzek ..ezt gyakrabban kéne tennünk , mert ha megállsz egy percre  , és elgondolkodsz ..olyan dolgokat is észreveszel amik csodálatosak , mégis lehet eddig sosem tűnt fel pedig végig ott volt az orrod előtt.  Ott ébredtem rá hogy az életnek nem arról kell szólnia hogy mindig csak kötelezettségeink vannak , időt kell szakítani magunkra és a körülöttünk lévő világra és ha ezt meg tesszük , boldogabbak leszünk mert jobban elfogadunk és megértünk dolgokat amik körülvesznek minket ..persze nem mondom hogy ez egyszerű , és sokszor nehéz meglátni a jót a dolgokban . Velem ott kint történt meg először hogy azt éreztem , ha teszem a dolgom , az élet halad , és..jó irányba halad , de van időm hogy kicsit lenyugodjak , és akkor minden kivirul körülötted , minden pezseg , a színek , az ízek , az illatok , minden.  Ahogy ránéztem a képre , lepergett előttem azoknak a naplementéknek a száma amit itt fogok látni , hogy ott állok minden tetején és valahol nagyon messze járnak a gondolataim , látom a házakat , az este fele ébredező várost , a hangokat , a nyüzsgést , ellátok a hegyekig , és elképzelem a tengert , amikor semmin nem jár az ember agya , semmin sem őrlődik , senkire és semmire nem gondol , csak a pillanat van..és ez az az érzés ami sajnos kevésszer adatik meg , de amikor igen az rengeteget segít az ember lelkének . Egy egyszerű kép , mégcsak nem is látszik semmi úgy igazán mégis olyan kedves a lelkemnek , és annyi jó érzéssel töltött el . Kicsit elfáradtam az elmúlt hónap , vagy mondhatjuk ez az év , nem volt izgalommentes :) És most olyan jólesik látni hogy ez vár majd ennek az útnak" a végén. 


Ez semmi különös csak itt lehet teregetni :3
 Azért beraktam ezt a képet is ne érezze magát szegény rosszul , mégis csak a ház része :3 
ahogy látom esett , minden nap olyan 4-5 között szakad :D


Mára csak egy ilyen kis gyors bejegyzés jutott , és köszönöm nektek még egyszer a sok kedves , és biztató levelet , és kommentet amit írtok nekem ..sok erőt ad , és boldogságot , hogy én is tudjak majd olyan dolgokról mesélni nektek , amikkel kint találkozom , és kedvet csinálni hogy ti se féljetek elindulni ( legyen szó bármiről ) 
de ma
Yang a tegnap" hőse. :) 





2 megjegyzés:

  1. Szuper, örülök, hogy sikerült egy jó helyet találni:)

    VálaszTörlés
  2. köszönjük ^^ most én is igazán örülök , végre megvan ! vééééégre :DD

    VálaszTörlés